Startlistor

Hejsan! Det har inte direkt varit min dag idag tror jag. Har inte direkt mått så bra, säkert av det hemska vädret. Har inte ridit eller något idag, bara en liten promenad på 20 minuter. Släpade med mig Angelika så att jag fick lite sällskap på vägen. Har även kommit på att jag glömde att sätta på min häst täcket. Vädret imorgon kommer att bestå av både sol och regn, så han kanske klarar sig. Annars får jag väl åka ut och sätta på det.

Har även kollat startlistor inför helgen. Vädret ser tyvärr inte så lovande ut men det brukar ändras dag för dag. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt!

Så här startar jag i helgen:





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken otroligt rolig dag de blev,, kanonbra jobbat dotera o STORT GRATTIS till dina fina priser!!



Jag är jättestolt över dig!



Love you the most!

<3 Mammsi

2010-08-29 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0