Debut nästa helg

Hejsan! Hur mår ni? Själv mår jag ganska bra, lite trött men annars mår jag bara bra. Jag tänkte berätta lite för er om vad som händer just nu och vad som är på gång. Det händer inget speciellt just nu. Det är bara det vanliga och det som jag trivs bäst med. Självklart så är det stallet jag menar! Träningen för Fredrik började förra veckan och jag måste erkänna att det är förbannat skönt att få börja träna på allvar igen!

Nästa helg är det tävling som gäller! Jag har anmält oss till Filipstad och vi ska starta 100 och 110 cm. Det betyder det 3:e och sista kvaltillfället i Svelandstilen och debut för oss men det tror jag att vi kommer att fixa utan problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0