Nyss kommit hem från skolan

Nu har jag nästan precis kommit hem från skolan och det har varit en riktigt lugn dag. Först på morgonen så hade jag engelska i en timme, vi fick prata lite om oss själva och lite så. Vi fick sluta lite tidigare också :) Sedan var det stallet som gällde resten av dagen och jag har i princip inte gjort ett skit, haha! Men det beror ju på fingern, jag gjorde det jag kunde men på eftermiddagen stod jag bara och kollade på och borstade en häst, haha. Kändes så sjukt att bara stå där? Haha, kände mig värsta lat xD Men de andra i klassen fick rida idag, skritta en sväng för att sätta igång hästarna.

HAHA, jämt nyss var vår trädgård full med en massa fåglar! Ena stunden var de där men när jag vände mig om nästa gång så var typ alla borta, alla utom en! Får nog ta och gå ut och kolla så den kan flyga så ingen katt tar den, hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0