Mål

Tycker ni också att det är viktigt att sätta mål med sin ridning och sina tävlingar? Det tycker jag och jag tänkte dela med mig av våra mål.

Detta år har vi som mål att försöka få fina rundor i 110 cm, på lokal nivå. Eftersom att det inte är så mycket kvar av tävlingssäsongen så har jag inga tankar på att lösa upp till regional licens.

Nästa år har vi planer på att försöker starta 115 och 120 cm på regional nivå. Även att fortsätta att få fina och säkra rundor i 110, fast då på regional nivå. Jag har absolut inga förväntningar på att starta 115 och 120, det beror ju alldeles på hur det har gått, hur han känns och hur bra vi sammarbetar på träningar och inne på banan.


Hoppning hemma på banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0