köpt skor!

Idag sov jag ända tills klockan var 12... SJUKT! Nej, jag vill verkligen att mitt liv ska vara som vanligt, alltså att jag kan vara i stallet och rida och bara vara där, finns det någonting bättre? Men visst, det var skönt att sova ut men när jag har ett stall att åka till om dagarna så funkar det inte att gå upp klockan 12 enligt mig. Fast jag har nog behövt en sovmorgon ganska länge nu och jag är väl förlåten eftersom skolan börjar imorgon! Mitt schema är toppen ska ni veta ;) Änsålänge då, vi byter ju schema varje vecka :)

Men tillbaka till ämnet. Idag var jag och mamma till edsvalla och köpte skor, det fanns inget vidare urval så jag tog ett par vita skor som får gå ett tag. De var rätt mysiga faktiskt :) De enda skorna som jag hittade var ju klack såklart, haha. Och det går jag ju i varje dag menar jag? ;) Men jag köpte inga klackskor idag, ska spara pengar på annat :D

Jag kanske slänger upp bild på skorna och de andra jag köpte, inne på öb så förvänta er inte att det kommer bilder på kläder och annat, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0