Kilopraktor

Hej. Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Det har med andra ord varit en väldigt lugn dag! Jag och Malin testade att byta hästar idag, så jag red Queen och hon Golden. Det gick ganska bra! Queen är väldigt pigg eller rättare sagt het så det var lite svårt ibland, är ju inte alls van vid den sortens hästar. Mot kvällen åkte jag, min pappa och Malin och hämtade spån och foder till hästarna. Vi fyllde även vatten till privathästarna och la dit mat till morgondagen.

Imorgon börjar skolan, så förbannat trist men det är väl bäst att börja vänja sig. Det är ändå sista året och det är bäst att lägga ner lite tid med skolan så det blir bra i slutändan!

Vi åker även till Fagerås imorgon. Vi ska till en kilopraktor, Kjell, så att han ska få känna på Queen så att inget är fel. Det är för att hon har varit väldigt ostadig och istadig under en ganska lång tid. Kjell berättade att det var en häst som hade rullat fast i en box och då hade den fått en knut och den hästen hade betett sig precis som Queen så man kan ju alltid hoppas på att det kanske är något liknande, om det nu är något överhuvudtaget. Det kan ju också vara trotsåldern, vem vet! Hon är trots allt bara 5 år.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0