Hårfärgen

Ni får det på bild imorgon, har inte orkat lägga in bilder på datorn eller så. Men ja, håret blev aningen mörkare än vad jag egentligen ville. Men jag är ändå nöjd med hårfärgen, jag är näääästan brunett. Egentligen vet jag inte vilken färg mitt hår har, mamma säger att det är ask blondt så okej, väldigt askblondt då :D Haha, men jag är nöjd iallafall :)

Men nu ska jag strax gå och lägga mig. Jag ska bara kolla busstider och fixa lite sånt först :) Men vi hörs ju imorgon! Uppdateringen sker nog efter skolan imorgon för jag hinner nog inte innan.

Och gosh va konstigt det känns att gå och lägga sig vid 11! Haha, att man måste gå och lägga sig för att orka upp. Jaja, vänjer mig väl snart igen..... Haha, nej men det ska bli kul att träffa alla imorn :D Och snaaaart, hoppas jag att jag är tillräckligt bra i fingern så jag kan rida och vara i stallet :D Men det återstår att se, haha!
BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0