Första skoldagen..

... Var helt okej faktiskt! :) På förmiddagen så hade vi bara mentorssamtal och fick gå när vi var klara och på eftermiddagen skulle vi gå en tipspromenad på ca 4 km. Jag och dem jag var med kom sist i tipspromenaden, haha! Missade nästan frågorna gjorde vi också, vi pratade så mycket x)

Jag har ju fått en ny klass nu eftersom jag ska gå häst och klassen verkar jättebra änsålänge! :D Jag vet ju typ vilka alla är och endel gick ju i min klass i ettan men det känns som det kommer bli en bra klass, jag hoppas det iallafall! :)

Nu ska jag väl ta mig en dusch och sedan blir det nog att sätta på en film. Jag har väldigt ont i huvudet just nu och har haft det sedan lunch ungefär. Jag har typ sovit sedan jag kom hem (14.30) p.g.a. huvudvärken :/ Jaja, vi hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0