En vecka sedan olyckan

Ja, idag är det en vecka sedan jag bröt mitt lillfinger som jag skrev mer om i inlägget nedanför. Och fem dagar sedan jag opererade min finger (var vaken under hela operationen, coolt faktiskt :o ) som stiftades upp. Så, sen det hände har det ju varit lite upp och ner, med att jag har haft svårt att göra saker med en hand.

Med idag kan jag stolt säga att jag lyckades mocka en box, och det har aldrig varit så kul att mocka tror jag! Haha, nej men seriöst, det är ganska svårt att göra det med gips + att man är svagare i handen. Men för mig funkade det kanon ;D Är nog snart tillbaka på hästryggen skulle jag tro... Men att de mesta går ganska bra trots gips för min del kan ju vara för att jag hade ett brutet finger för 11 månader sedan (inlägget nedan) så jag har lärt mig lite knep, men ändå! Jag har iaf blivigt lite starkare i fingern på fem dagar :D

Mitt gips ska bort 4 veckor efter att de hände, alltså om 3 veckor ;) Haha, ungefär då. Men förra gången som jag bröt fingret så red jag efter två veckor med gips (som togs bort en vecka senare, men den gången opererade jag inte) och jag orkar egentligen inte vänta en vecka till med ridningen :( har typ ingenting att göra om dagarna nu! Så om allt känns bra och om jag inte har några problem så är jag snart tillbaka :D:D



löööve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0