Dröm



(gammal bild)

Härom natten så drömde jag en ganska knepig dröm om min kussebulle- Chanelle. Det började med att vi var hemma hos mig. Jag var där, Chanelle var där, Chanelles pappa var där och hela min familj var där. Vi hade nyss fått reda på att Chanelle snart skulle dö, hon hade någon sorts sjukdom som i drömmen knappts märktes på henne mer än att hon var mer dum och efterbliven (haha!) Och hela min familj och Chanelles pappa var jätteledsna över detta, när jag var inne med Chanelle i mitt rum så sa jag "jag älskar dig, Chanelle" upprepande gånger sammtidigt som jag grät.

Helt plötsligt från ingenstans så var vi på ett helt annat ställe, bara jag och Chanelle. Vi var ute i en skog och ingen utav oss visste vart vi var, vi hade stuckit hemmifrån fast inte rymt. Vi sprang/gick genom skogen och småpratade och helt plötsligt kom vi till en skola. Det var förbjudet för folk som inte gick på den skolan att vara där och det var en ordningsman/vakt som hela tiden höll koll. Han hade hållt koll på oss och var inte glada på oss. Sedan när det var lunch så stod vi vid våra kompisar när de åt och så sätte sig ordningsmannen vid samma bord och sa att det var okej att vi åt (vi var ju såklart otroligt hungriga) och allt blev så avslappnat.

Sedan helt plötsligt kom vi på att vi skulle springa därifrån, hem. Vi började springa och helt plötsligt hade vi tappat bort varandra, jag kom på det genom att jag sprang förbi en älg och blev rädd men fortsatte springa tills jag fick se en älgkalv. Jag vände på klacken, tänkte på min familj och sprang vidare och sedan upp i ett träd. Funderade en stund på om älgar kunde klättra och sedan vips- Jag och Chanelle var hemma. Det var som detta aldrig hände, som vi bara flög dit och flög tillbaka. I slutet utav drömmen så kommer jag ihåg att Chanelle inte skulle dö längre, och jag och alla andra blev så lättade över det!

Skrev såklart denna drömmen och berättar den för folk av en anledning. Det är att om man inte berättar om en dröm, så blir den till verklighet. Om nu det är bra eller dåligt ;) det beror ju på vad man drömmer! Men i detta fall så ville jag inte att drömmen skulle bli sann, inte innerbörden utav det iallafall. Sedan att jag och min kussebulle skulle vimsa runt i skogen är en helt annan femma ;)

älskar dig min kussebulle!

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Haha, var bara tvungen att kommentera tbx! så söt är du bästa du! älskar dig åxå! <3

2010-08-22 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0